Dag 6

14 juli 2016 - Rapid City, South Dakota, Verenigde Staten

Vandaag rijden we eerst naar Reptile Gardens, guiness world record houder van 2014, zou de meeste reptielsoorten hebben in Amerika. T was weer veel geld voor iets waar je op 2urekes rond was.. Daarna dinosaur museum gedaan, ook niet echt de moeite, maar zoiets weet je nooit op voorhand ntrlk.. Daarna maar doorgereden naar Badlands National Park. Daar n beetje rondgewandeld, t was er goe heet! T landschap hier is net de planeet mars! Op de weg terug kwamen we n hele wei met prairie dogs tegen, dat zijn n soort grondeekhoorns, kei schattig!! En echt veel! Iets verder moesten we stoppen om wilde bighorn goats aka berggeiten over te laten.. En wa verder zagen we diep in n vallei ook n bizon staan! Da maakt roadtrips zo leuk hier! Maar tegenovergestelde hebben we ook al gezien, 4 dode herten en 2 stekelvarkens vandaag langs de baan. Pff..nog even in Rapid City cocktails gedronken en bij n amerikaans koppel gezeten. daarna ng kei lekker gegeten in n indisch restaurant! Morgen richtinh Devils Tower