Dag 18

26 juli 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

vandaag naar Waterworld geweest, een waterpretpark. Dure bedoeling maar wel leuk. Er waren 49 attracties, we hebben ze niet allemaal kunnen doen, en btw der ware der toch n paar dak liever nie zou doen ook nie! (Hoogtevrees) Maar t was n leuke dag. S avonds nog langs the buckhorn exchange gegaan, oudste restaurant van Denver. Gezellige sfeer daar. Jammer wel van alle dode dieren tegen de muur en in vitrinekasten maar ja da hoort er bij zeker.. ? Goeie cocktails gedronken en Colorado Oysters gegeten; dat zijn gefrituurde buffalo testikels. Nie slecht, zeker ni!! En ook alligatorstaart, uiteraard weer gefrituurd, gegeten. Ook superlekker. T waren eigenlijk maar hapjes maar wij zaten er toch al behoorlijk vol mee ( aangezien we smiddags pizza hadden gegeten en net voor we doorgingen bij Waterworld nog n ijsje hadden binnengespeeld) .. Het was er super druk en waarschijnlijk aan de lopende band eten.. Duur ook, maar volgens mij dan ook wel superlekker. Achteraf hoorden we dat je er ook ratelslang kon eten maar die zagen we nie staan op de menu, zonde , anders da ok wel geprobeerd!! Daarna me volle buik terug naar de camping.