Dag 17

25 juli 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Gisterenavond op de camping ng met n amerikaans koppel gepraat. Zij hadden ongeveer dezelfde roadtrip als ons gedaan. Hij raadde ons aan om Lake district zeker eens te doen en Texas enz. We have a lot to see! Vanmorgend hebbek een bidsprinkhaan naast mn voeten gevonden, cool! Wiste niet dat da hier ook voorkwam!? Veilig weggezet in n boompje.. Dan naar n camping nabij Denver gereden, niet de modernste camping maar propere wc en douches wel, en vriendelijke mensen. Enkel wifi aan the office.. Dju!  De buurt was ook niet zo super maar das bijzaak. We konden gemakkelijk met de bus van de camping naar downtown Denver.
Goedkoper en veiliger dan met de mobilehome tot daar te rijden.  Het is wel ff terug wennen aan t stadsleven, zo zonder natuur om ons heen,.. We reden me de bus echt door de buitenwijken van Denver. Eens in Denver aangekomen, zijn we langs t HardRock Cafe gegaan en daarna iets gaan eten. Goei lunchke gedaan! Daarna wa rondgewandeld, veel grave grafitti gezien. Nog een tijdje met nen eskimo (uit Alaska) gepraat. Vriendelijke kerel maar we denken wel dat t ook n landloper ofzo was... Nog n cocktail gaan drinken in the tilted kilt, waar de waitresses n topje droegen en ne korte kilt. Zagen toen ne kerel me zn katje op zn schouder rondlopen. Veel rare mensen hier, en veeeel landlopers.. We zijn op zoek gegaan naar de Flower Gardens maar die hebben we toch niet gezien zenne, Elitch Amusement Park hebben we gezien en t Aquarium , daar zijn we dan nogs ne cocktail gaan drinken, t was kei warm dus nood aan verfrissing! Daarna n beetje tipsy terug gewandeld, we waren uiteindelijk in n industriezone terecht gekomen maar we vonden de weg wel terug al n chance haha! Aan de hand van een stadsplanneke.. Dan op zoek naar de blauwe (bekende?)beer. Gevonden...!! Dan was t tijd om naar de bus terug te gaan en de rit naar de camping te doen. Mh, s avonds wil je precies nie te veel rondlopen in Denver.. Of met de bus gaan.. Vele junkies etc.... Denver is geen aanrader eigenlijk. We hebben t er wel gezien.... Dennis was vooral teleurgesteld , hij had er meer van verwacht, terwijl ik eigenlijk geen verwachtingen had. Morgen gaan we naar Waterworld, een waterpretpark. T word 35 graden, dus afkoeling mag wel..! Hopelijk word t leuk..!