Dag 16

24 juli 2016 - Pikes Peak 14110 Ft, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag vroeg opgestaan. Slecht geslapen, te warm.. Er was wel airco maar ik heb weeral keelpijn dus die maar nie opgezet.. Het ontbijt deze ochtend trok op nix dus zelf maar inkopen gedaan. Eerst zijn we naar n grote rommelmarkt geweest, in Colorado Springs (voor Dennis ) 2u rondgelopen. Paar goei cdkes gevonden. Daarna naar Garden of the Gods State Park gegaan. Daar wast veel te druk, wrs omdat t n gratis park is en t zondag is ofzo? Je kon er niet deftig fotos nemen.. Dan doorgereden naar Pikes Peak, 14115 feet hoog, meest bezochte berg van America "America's Mountain".  We hadden het er nie mee, beiden hoogtevrees en geen rails in de haarspeldbochten brr! Op de top geraakt, daar zag je weer bliksem in de omgeving. Prachtig uitzicht, maar koud ( kan der heel t jaar door sneeuwen) en zuurstof is 50% minder , da merk je wel, je was heel snel vermoeid daarboven. Het was er enorm druk! Naar beneden ging n pak beter, onderweg nog n paar marmotten gezien, schattig!!! Iedereen moest zn remmen onderweg ne keer laten checken, die van ons waren in orde. De mens verschoot ervan dat die zo'n goei resultaat gaven. We waren ok de enige die me ne mobilehome na boven zijn gereden toen precies! Dennis zo fier as iets ntrlk.. Hah! Daarna naar Manitou Springs geweest, schattig historisch dorpje, iets gaan drinken en naar de camping. Morgen naar Denver, daar word t weer erg moeilijk om n camping te vinden vrees ik en na t schijnt suuuper druk verkeer, dus da belooft weral..