Dag 19

27 juli 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vanmorgend tot 8u geslapen, nie van mn gewoonte! Mn armen stijf van gisteren die grote waterbanden telkens te dragen.. Vanmorgend naar Red Rocks Amphitheatre geweest, waar oa The Beatles al hebben gespeeld. Vnv kwam er Dolly Parton optreden, ze sloten al n deel af voor de bezoekers.. Ook vele joggers en fitnessers daar die de trappen op en af liepen en fitnessoefeningen deden, bij 30 graden! Daarna naar n wildlife refuge gereden maar was eigenlijk nix te zien.. Daarna naar Botanical Gardens van Denver gereden, sloot da ook al bijna omdat er iets te doen was pfff... Nie echt ons daggeske precies! Dan maar in Denver iets gaan drinken , cocktails, doubles, in coyote ugly bar. Toffe sfeer daar! Daarna terug wa slenteren ( tipsy and hot outside!) flikken tegengekomen en Dennis gevraagd of we foto mochten nemen van hun motors 'sure, you wanna hop on?' Dus ik mocht erop gaan zitten hehe! Daarna n happeke gegeten om terug wa nuchter te worden.. Morgen terug naar nature, Rocky Mountains nog eens doen, we zijn de stadsomgeving alweer beu!!