Dag 21- laatste dag

30 juli 2016 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag laatste dag in the us. We hebben uiteindelijk een 6000km gereden! We zijn vanmorgend gaan ontbijten in the egg and i. Heel lekker!! Daarna naar de eerste en dus oudste ranch geweest (museumpje) alles van die tijd stond er nog enzo.. T was op aanraden van n amerikaan waar dennis mee geklapt had op de camping de avond ervoor, dat we da gaan doen zijn en t was wel s de moeite. Daarna zijn we nog langs de liquor store geweest en dan terug naar Denver, op hotel vlakbij de cruise america camper depot. Ng n namiddag chillen en bakken in de zon aan t zwembad. Laatste uurtjes amerikaanse zon!! Cocktails gedronken. T was de bedoeling om dan nog n hapje te gaan eten, maar das er nie meer van gekomen.. Ziek ziek ziek, de wc was mn vriend! (Heel de avond met mne kop boven de wc gehangen)De volgende ochtend nog zo ziek as iets, hangover tot en met! Zo, camper binnengedaan en naar de luchthaven. Klaar om terug huiswaarts te gaan, jammer genoeg! Op de luchthaven nog Panda Express gegeten aangezien we da eigelijk gisterenavond nog gingen eten, doen we het nu maar, om half 11 s morgens he! De  vluchten vielen goed mee, maar nix kunnen slapen.