Dag 7

15 juli 2016 - Greybull, Wyoming, Verenigde Staten

Vannacht zwaar onweer overgetrokken. We schoten er allebei van wakker.. T duurde maar enkele minuten en smorgens merkte je er nix meer van. Vandaag rijden we naar Devils Tower, n rit van 2u, terug naar wyoming. Daar n camping geboekt in Greybull, dat daar nogs 4u afligt, zodat we morgen richting Yellowstone kunnen rijden. We hadden ook ineens een goeie radio zender gevonden die rock/metal speelde, dus da maakte de lange rit eens zo aangenaam. T was druk bij Devils Tower. We hebben er rondomrond gewandeld, 1.2mijl. Tis een raar natuurfemoneem! Daarna verder gereden naar de camping, iets meer als 400km of 4.5u rijden. Onderweg iets gaan eten in bruine bar. Good stuff! Onze reisroute ging langs Big Horn national forest, me spectaculair uitzicht van de top naar de weidse prairies beneden. Onderweg nog n heel kudde schapen gepasseerd, enkelen moesten uiteraard rustig de baan oversteken eh! we zijn nog gestopt aan n waterval om enkele fotos te nemen, en de benen te strekken, we zagen er n beestenskelet liggen, awesome! De onheilspellende lucht was creepy, snel naar de camping voor t te donker word. Gauw croques gemaakt en gereserveerd voor n camping aan yellowstone, in Montana! De mensen van de camping hier zijn nederlanders die ook in Beerse gewoond hebben! De wereld is klein! Weer vier uur rijden wel..