Dag 12

20 juli 2016 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vannacht weer n zwaar onweer over de camping getrokken. Weer even van wakker geworden. Vandaag zijn we gaan 'hiken' in Bryce Canyon, tis n hete dag. We begonnen met n stuk van de Rim Trail en daarna Navajo Trail, naar beneden, dat betekend ook terug omhoog uiteraard.. Daarna Tower Bridge Trail en Fairyland Trail. We hebben hier naar de drie Benchmarks gewandeld. Je moest er n foto van nemen en daarmee naar t Visitor Center gaan. Daar kreeg je n sticker dat je de Hoodoos gewandeld hebt! Hoodoos zijn de rotsformaties hier. Onderweg n hertje, lizards en vele squirrels gezien. Prachtig park moet ik zeggen! Na onze stevige wandeling van ongeveer 14km een hapje gegeten.(lees: hotdog en pizza) Na de middag begon het te donderen en daar had ik t niet mee, want je las overal warnings voor thunderstorms.. Blijkt hier veel voor te komen voornamelijk in de namiddag en gevaarlijk te zijn,omda je  zo hoog staat.. S avonds nog n goei regenvlaag gekregen, spijtig!!