Dag 10

18 juli 2016 - Grand Teton National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag wekker gezet om 5u, om om 6u te  vertrekken naar t park (Yellowstone) om the old faithfull te gaan bezichtigen. We waren net enkele minuten aangekomen wanneer de eruptie begon! Zo Chanceke! Zo vroeg in de ochtend zie je ook echt goed dat de grond hier veel stoom aflaat vanuit de grond. Veeel "hot springs" hier! Na dit te hebben gezien zijn we doorgereden naar Grand Teton National Park. Daar zagen we mensen die een dier aangereden hadden langs de kant staan. Die hebben wildlife van te dichtbij gezien! Door Teton gereden naar Jackson Hole. Leuk cowboy dorpje. Daar heb ik n hotdog gegeten en Dennis Philly Cheese Steak. Buikje gevuld en op zoek naar n camping.  Op weg naar de camping zagen we net weer n bosbrand achter de bergen.. Eens gesettled op de camping effe aan de rivier gezeten, toen kreeg ik plots een melding op mn gsm van een evacuatie in onze regio voor n bosbrand. Bleek die bosbrand te zijn die we eerder zagen, die brandde vlak over onze camping. Maar t zijn ni onze richting uitkomen dus stelden ze ons gerust.. Tzouden 2200 acres zijn en langs beide kanten van n snelweg branden. Zotte wolk boven de bergen. Morgen gaan we doorrijden naar Bryce Canyon, n rit van 8u.